onsdag 14 oktober 2009

"We have been stolen in the office.."

Fick ett mail från bovärdarna om att de haft inbrott och blivigt bestulna på checkar och kontanter som de hade på kontoret. Eftersom mina också var borta så ville de att jag skulle "make opposition to these checks". Har pratat med banken och ska dit på möte imorn för att fixa med checkarna. Inget har dragits från kontot än, så jag får nog skriva nya, men hade jag betalat kontant skulle ju hyresvärdarna inte fått några pengar..

Var på intervju hos ett litet företag som gör marknadsundersökningar för lansering av nya mediciner igår, så kanske får jag börja där och lämna labbet snart.

Nattlig bild från terrassen: Nice lyser lite mellan kullarna till vänster, en del av Sophia i mitten och Antibes ligger bakom kullen till höger, (det som lyser uppe i mitten är månen och inget annat).


Har fortfarande inget internet hemma..

Inga kommentarer: