tisdag 2 september 2008

Hej och välkommen!

Med tre timmars sömn i kroppen vaknade jag förvånadsvärt pigg klockan fem på morgonen i Chalmers kårhus. Lyckades få med mig alla väskor till landvetter utan problem. Väl där började jag fundera på varför jag var där nästan tre timmar innan flyget skulle gå.. Kom tillslut iväg på en ganska obekväm flygtur med småbarn som skrek i sätet bakom och en gubbe framför som tog mer plats än han behövde.



Efter att ha lämnat flygplatsen med buss kom jag till Sophia Antipolis för att hämta min brors lägenhetsnycklar. När jag väl fått dem och står och väntar på nästa buss får jag syn på denna klisterlapp som sitter upp och ner på busshållplatsen. För de som inte vet så är tsargustaf.com ett community som är startat av en klasskompis till mig och tydligen försöker de nu varva franska medlemmar..

Inga kommentarer: